reklama

Príroda sa po zime začala prebúdzať...

Po mrazivých a zasnežených dňoch konečne prišla jar. Prišla nečakane o niečo skôr, ale to mi prišlo práve vhod a mohla som ísť na bicykel a urobiť pár záberov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Príroda sa pomaly zobúdza zo zimného spánku.
Príroda sa pomaly zobúdza zo zimného spánku. (zdroj: Lucia Veselá)
Vodné dielo - Kráľová
Vodné dielo - Kráľová (zdroj: Lucia Veselá)

Blog: https://vesela.sk/blog/slnecne-luce-po-zime/

Lucia Veselá

Lucia Veselá

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dobrý deň, som Lucia Veselá a môžete ma poznať z môjho blogu Vesela.sk. K môjmu životu neoddeliteľne patrí fashion & beauty svet. Mám taktiež rada zvieratá a to hlavne mačky, kone a psy. Moje články sú pestré, pretože považujem svoj život za “dobrodružstiev plný”. Som otvorená k novým výzvam, rada skúšam nové aktivity. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu